Het aftellen is begonnen..... - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Monica Drohm - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen..... - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Monica Drohm - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen.....

Door: monicadrohm

Blijf op de hoogte en volg Monica

02 Mei 2010 | Nederland, Doetinchem

Nog 5 dagen en dan eindelijk .... vakantie! Weg uit dit koude kikkerlandje en lekker naar het warme Egypte toe. Vrijdagavond 7 mei om 21.00 uur vertrekken we vanaf Schiphol en we komen in Cairo aan om 02.20 uur. Dat is wel ff wat minder, maar daar komen we ook wel weer overheen. Deze keer reizen Ria en ik weer met Koning Aap (sorry, Alain ...). We zijn samengevoegd met de deelnemers aan dezelfde reis van Koning Aap Belgie, dus hoogstwaarschijnlijk wordt dat weer dolle pret. Een lekker klein groepje: vier Belgen en twee Nederlanders. Moet goed komen dacht ik zo. Nog een hoop te regelen deze week, maar gelukkig heb ik vanaf woensdag al vrij, dus ook dat moet goed komen. Ik zie er echt naar uit om de eerste acht dagen door de woestijn te trekken en dan vervolgens via de Nijl omhoog en de laatste dagen richting Sinai en de Rode Zee. Ik denk dat de drie weken te snel voorbij zullen zijn. Toch wel een apart idee dat ik dit jaar mijn verjaardag (20 mei) vier aan boord van een Felukka op de Nijl. Lijkt me echt bijzonder. Zou jullie graag uitnodigen, maar helaas is dat niet mogelijk (de boot is nl. te klein, hihi). Maar drink gerust een borrel op mijn jubileum. Ik zal aan jullie denken. En schroom vooral niet om jullie reacties te geven op de reisverslagen die ik ga plaatsen. Ik hou jullie op de hoogte van onze avonturen. Voor nu, welterusten. Morgen toch echt weer aan het werk!

  • 03 Mei 2010 - 07:01

    Anna:

    Aftellen begonnen... Heerlijk! Ook voor mij is het aftellen begonnen, alleen tel jij af naar je vertrek naar warmere oorden en blijf ik in ons kikkerlandje.... Geniet van je zorgvuldig geplande reis! Ongetwijfeld zal ook deze reis weer prachtige foto's opleveren!

  • 04 Mei 2010 - 21:11

    Johan:

    hola chica !!!

    veel reisplezier alweer !!!

    muchos saludos,
    johan.

  • 05 Mei 2010 - 16:46

    Carine:

    Hey Monica, ik ga je volgen! Veel plezier en geniet er van..niet te veel aan mij denken als ik achter mijn computertje zit tussen de muren ;). Fijne vakantie!

  • 09 Mei 2010 - 18:40

    Marijke:

    Hoi Monica,

    Had niet eerder tijd, maar wens je dan zo een heerlijke vakantie toe. Geniet met volle teugen. Ik volg je weer met veel plezier via deze leuke site!

    Zonnige groeten, Marijke

    PS 25 juni is er een weekendje weg tussendoor gekomen. Kijk als je terug bent maar of je 2 juli kan..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Monica

Zondag 6 mei gaan Jan en ik lekker 12 daagjes weg naar Roemenie. Vanuit Boekarest trekken we naar Porumbacu de Sus aan de voet van de Karpaten, na eerst de Donau Delta te hebben bezocht en o.a. ook het kasteel van Dracula in Bran. Ik hou jullie op de hoogte! Monica en Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 27889

Voorgaande reizen:

06 Mei 2012 - 17 Mei 2012

Roemenie

04 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Maleisië oktober 2011

07 Mei 2010 - 28 Mei 2010

22 dagen naar Egypte

22 Mei 2009 - 17 Juni 2009

Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: