Check, check, dubbel check - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Monica Drohm - WaarBenJij.nu Check, check, dubbel check - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Monica Drohm - WaarBenJij.nu

Check, check, dubbel check

Door: monicadrohm

Blijf op de hoogte en volg Monica

22 Mei 2009 | Nederland, Doetinchem

Tsja, het is inmiddels alweer erg laat geworden (01.16 uur, maar alles staat klaar voor vertrek morgenochtend, na alles tich keer gechecked te hebben. Volgens mij is alles OK, en anders maar niet, dan zien we wel weer.
Maar het is eigenlijk niet morgen, maar voor vandaag dus!!! Om 06.00 uur staat Ria voor de deur en onze trein vertrekt om 06.40 uur richting Schiphol. Op naar Vietnam en Cambodja!!! Heb er veel zin in en het wordt zeker een erg korte nacht.
Ik zal Bowie, Whoopie, Kid, Toppie, Ego en Extra wel missen, maar gelukkig zijn ze in goede handen.
Nu nog een paar uurtjes slapen en dan gaat het beginnen..... ons avontuur in Vietnam en Cambodja.

• 22 Mei 2009 - 00:32

Sacha:

volgens mij moet het allemaal wel goedkomen. in feite heb je weinig anders nodig dan je paspoort ticket en een creditcard. hele goede reis, fijne vakantie en tot de 17e weer veilig terug in nl.

• 22 Mei 2009 - 05:34

Anne Marie:

Hey meiden, Goede reis en nogmaals: een mooie reis en heel veel plezier gewenst! Maar dat gaat vast lukken...

• 22 Mei 2009 - 06:28

Anna:

Je hebt vast alles gepakt, zoveel mocht je niet meenemen... Heel veel plezier en geniet ervan!

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Monica

Zondag 6 mei gaan Jan en ik lekker 12 daagjes weg naar Roemenie. Vanuit Boekarest trekken we naar Porumbacu de Sus aan de voet van de Karpaten, na eerst de Donau Delta te hebben bezocht en o.a. ook het kasteel van Dracula in Bran. Ik hou jullie op de hoogte! Monica en Jan