Goed aangekomen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Monica Drohm - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Monica Drohm - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: monicadrohm

Blijf op de hoogte en volg Monica

25 Mei 2009 | Vietnam, Hanoi

Tsja, tikje laat voor het eerste korte bericht, maar we zijn goed aangekomen. Het was een lange en vermoeiende trip. 12 uur vliegen naar Singapore, 4 uur wachten, 3 uur vliegen. En dan de transfer naar het hotel in Hanoi.
Heel kort gezegd: Hanoi is een heksenketel. Duizenden brommers die alleen maar toeteren. Eerste indruk: erg druk, maar we zijn er en een van de komende dagen al ik iets uitgebreider verslag doen. De temperatuur is erg hoog. Toch zeker wel 35 graden en erg vochtig.
Op dit moment is het de 25e en hebben we net ontbeten. Net na de middag gaan we naar de Halong Baai en morgenavond weer terug naar Hanoi. Probeer dan te updaten. Nu eerst maar weer eens genieten.

• 25 Mei 2009 - 05:13

Rinus:

Ha Monica en Ria fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er van want voor je het weet ben je weer thuis.

• 25 Mei 2009 - 08:30

Jet:

Top dat reis goed verlopen is En singapore airlines as good as they say!? Vind het erg leuk dat dit kan en we op de hoogte kunnen blyven van jullie belevenissen Ik vlieg donderdag naar ned voor oa NK Hou jullie daarvan wel op de hoog te hihi Liefs

• 25 Mei 2009 - 08:32

Johan:

Hola Monica !!

Veel reisplezier alweer !! Het is verdorie al zooooolang geleden, jammer jammer !!!!
    Groeten ook aan Ria.
    saludos,
    johan.

• 25 Mei 2009 - 11:05

Marijke:

Hé vakantieganger,

Het lijkt me echt een superreis! Heel veel plezier en ik lees graag wat jullie allemaal meemaken en zien.

Have fun! Marijke

• 25 Mei 2009 - 16:43

Gwen:

Wauw wat fijn dat alles goed gegaan is!!
    Even bij tanken, en verder genieten, leuk om jullie te volgen!!
    Geniet lekker en tot de volgende update.
    Liefs

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Monica

Zondag 6 mei gaan Jan en ik lekker 12 daagjes weg naar Roemenie. Vanuit Boekarest trekken we naar Porumbacu de Sus aan de voet van de Karpaten, na eerst de Donau Delta te hebben bezocht en o.a. ook het kasteel van Dracula in Bran. Ik hou jullie op de hoogte! Monica en Jan