Nog een paar uurtjes en dan op naar Maleisie - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Monica Drohm - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes en dan op naar Maleisie - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Monica Drohm - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes en dan op naar Maleisie

Door: monicadrohm

Blijf op de hoogte en volg Monica

03 Oktober 2011 | Nederland, Doetinchem

Op dit moment is het nog 3 oktober, even voor tienen 's avonds. Ik heb mijn koffers gepakt, een wijntje ingedaan en mijn waarbenjij.nu bijgewerkt. Ik zal de komende 3 weken in Maleisie weer proberen om een dagboek bij te houden, zal wel lukken daar. Kuala Lumpur is nu eenmaal een high-tech stad. Morgen om 7 uur vertrekken. Heb er zin in en toch ook weer niet ... Afijn het wordt vast erg leuk, maar dat zullen jullie wel merken als je met berichten bestookt wordt. ;-)

• 03 Oktober 2011 - 20:05

Jan Kamphuis:

ik wens mijn hartsvriendin een goedereis en een nog beter verblijf

• 04 Oktober 2011 - 11:13

Ewald:

Vertrokken va Schiphol om 12.11 (11 min vertraging) met een beetje wind mee is dat wel in te halen VEEEEEL plezier

• 04 Oktober 2011 - 13:33

Renate:

iets voor tienen?????Ga skypen!

• 04 Oktober 2011 - 19:19

Carine:

Veel plezier!
    Enne, toch ook weer niet..?? Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt ;) hihi. Nou geniet ervan he.

• 06 Oktober 2011 - 08:52

Jet:

jeee das waar ook!! was hier zo druk met gasten enz en dacht eigenlijk dat het rond de 10e was dat je ging. Nou veel plezier en de groeten aan Salim! Geniet ervan

Monica

Zondag 6 mei gaan Jan en ik lekker 12 daagjes weg naar Roemenie. Vanuit Boekarest trekken we naar Porumbacu de Sus aan de voet van de Karpaten, na eerst de Donau Delta te hebben bezocht en o.a. ook het kasteel van Dracula in Bran. Ik hou jullie op de hoogte! Monica en Jan